Hur startar jag en Live Chat med er?

Ser du ikonen  (i din smartphone) eller chatt rutan (på hemsidan) i det nedre högra hörnet? Tryck på den!


Varför måste jag fylla i ett formulär före chatten?

Detta formulär hjälper oss att skicka din chatt till rätt agent. Även då vi har kundservice agenter över hela världen kan det hända att de som pratar ditt förvalda språk är upptagna.

I sådana fall kan du starta en konversation på engelska eller vänta tills agenterna som talar din förvalda språk ansluter till chatten.


Vad mer borde jag veta?

När chatten stängs skapar vi ett ärende baserat på vår konversation som du kan se under ärenden.

Om vi inte har möjlighet att hjälpa dig under chatten kommer vi att fortsätta arbeta på detta ärende och du kommer att få en notifikation när vi har en lösning åt dig.


Chattens öppettider

Våra agenter är tillgängliga för dig måndag-fredag, 09.00 - 17.00 (CEST).

Utanför våra öppettider kan du använda chatten för att lämna ett meddelande.