Hur fungerar Glase's Erbjudanden?

Vi publicerar kontinuerligt nya erbjudanden i Glase-appen. När du ser ett erbjudande du vill utnyttja så beger du dig till butiken och tar med dig den varan till kassan. Du betalar varan precis som vanligt när du betalar med Glase, och får därefter ett SMS med bekräftelse på din rabatt. Butiken får full betalning för varan, så därför ser du inte rabatten på ditt butikskvitto, men när pengarna dras från ditt konto eller när din faktura kommer så finns din rabatt registrerad där, och pengarna för varan är avdragna.


Hur väljer ni ut vilka varor som det ska vara erbjudande på?

Vi har antal samarbetspartners vi jobbar med och vi lyssnar hela tiden på de önskemål som finns från våra användare.


Måste jag köpa precis den varan som visas i Glase-appen?

Våra erbjudanden är i samarbete med våra partners, och de är strikt begränsade till den specifika varan som specificeras i appen. Därför är det viktigt att du köper just den varan som presenteras i erbjudandet.


Jag utnyttjade ett erbjudande men fick inget SMS?

Har du köpt rätt vara men inte fått något bekräftelse-SMS ber vi dig kontakta kundservice.


Hur ser det ut på fakturan när jag har utnyttjat ett erbjudande?

Det kommer finnas en separat rad på din faktura där du ser att din rabatt är registrerad och avdragen.


Jag har svårt att hitta en vara i butik?

Lokala avvikelser kan förekomma. Vi gör vårt bästa för att vårt erbjudande ska finnas i de butiker som angivs i erbjudandets beskrivning, men det är upp till varje butik att tillhandahålla den specifika varan.