Start a new topic

Ett passivt nfc seqr betalarmband som komplement till mobilen

Seqr kritikerna menar att man inte alltid har med sig mobilen när man ska betala och att man inte alltid har ett laddat mobil batteri vilket dom menar gör det mindre attraktivt att betala med seqr . Jag älskar seqr för att ni är inte lika giriga som kortföretagen men jag måste säga att jag till viss del håller med om kritiken. Därför tycker jag det skulle vara bra om ni introducerade ett passivt nfc seqr betalarmband (som inte behöver något batteri) som komplement till seqr på mobilen. Kerv har en innovativ passiv nfc ring som inte kräver något batteri och som är vattentålig som man kan betala med, öppna nfc dörr lås med och skicka kontakt uppgifter med trådlöst till en android mobil med nfc. Detta är helt klart framtiden. Det är dock två saker jag inte gillar med kerv. 1) Det är en ring. Jag hade föredragit ett armband. 2) Dom går genom kortföretagen. Seqrs lösning är mycket bättre. http://kerv.com/

1 Comment

Hej Marcus!

Tack så mycket för värdefull feedback! Jag har lämnat över det till våra utvecklare så att vi kan undersöka vilka möjligheter vi har med armband eller liknande! :)

Vänligen

Malin

Login or Signup to post a comment